2:a dagen...

Mera labbar! Förmiddagarna består av systemgenomgångar och eftermiddagarna av labbar. Efter två långa eftermiddagslabbar tror jag det börjar vara dags för lite lugnare labbar resten av veckan.
Det trådlösa gästnätverket på boendet funkar tydligen utmärkt borta på utbildningscentret också.

Första besöket på en jaktbutik avklarades i kväll... Tyvärr hade dom ligisterna slutat saluföra handladdningsutrustning till mitt stora förtret, men jag hoppas kunna göra fler utflykter till lite större affärer senare... Hur som helst ska jag ta och krypa i säng nu, för även om jag tycker mig vara hyfsat i kapp med sömnen så ska jag inte fresta lyckan allt för mycket genom att vara uppe och slarva hela natten... Jag behöver som ni alla vet min skönhetssömn...

Gonatt allihopa, men ni sover nog redan. Klockan är 21:40 här och borde vara 04:40 hemma i Svedala...

Kommentarer
Postat av: moster C

må gott i Amerikat

2009-04-23 @ 15:14:44
Postat av: Anonym

...du, ta och prova och sov riktigt riktigt länge ;)

2009-04-23 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0