Arlandia Hotell...

Har just återkommit till hotellet på Arlanda efter en kväll i Uppsala. I morgon bitti blir det till att klämma i sig en ordentlig hotellfrukost innan Chicagoflyget.

Förutom det kyliga vädret så bjöd lördagkvällen i Uppsala på trevligt sällskap (ett tack till alla berörda, väntade som mindre väntade), en portion Venezia (pasta) på Rififi, kaffe på Linné och Office space...

Min senaste mardrömsflygning inträffade för ett antal år sedan på sträckan Arlanda-Chicago. I en Boeing 767 sitter jag på fönstersidan ut mot gången. Innanför mig sitter en kvinna som minst en gång per timme tråcklar sig förbi mig för att skyndsamt ta sig mot närmsta toalett och på andra sidan gången sitter en familj med en ung pojke som INTE vill flyga... Den unge pojken meddelar detta högt och tydligt, och gråter konstant i fem timmar...

I morgon har jag garanterat mig om fönsterplats...


Kommentarer
Postat av: Louise Bylund

Hej David! Så du är ute och flyger, va kul!

Vart ska du?

Det blir spännande att följa din resa :)

Ha det gott!! Familjen Louise Bylund :)

2009-04-19 @ 07:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0