Första dagen avklarad...

Då var första dagen på kursen avklarad. Ett stadigt gäng på 10 pers, bara "customers" och glada miner. En majoritet amerikanare, någon enstaka kanadensare, en korean och en totalt vanvettig svensk (lilla jag). Läraren har sitt ursprung i ett land strax söder om USA och gav ett mycket gott första intryck. Hur som helst tror jag att kursen kommer att bli en trevlig upplevelse.

Restaurangen är sig lik. Man behöver inte gå hungrig om man absolut inte vill. Å andra sidan så kommer det inte ta lång tid innan jag är less på käket, men det är nog minst tre dagar kvar tills dess...

Kaffet är ju riktigt starkt med amerikanska mått mätt, vilket ändå innebär att det är mer än lovligt mycket vatten i det.
Än har jag inte drabbats av riktig hemlängtan även om den inte ligger långt borta nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också vara i usa.......gaaaaah!

Nä men de e kul när de går bra för andra. Verkligen!

2009-04-21 @ 15:22:41
Postat av: Henrik den Häftige

lider med dig...man ser nästan botten i koppen antar jag...

2009-04-21 @ 19:56:24
Postat av: Henrik den Häftige

2009-04-21 @ 19:57:02
Postat av: Henrik den Häftige

men vid sidan av kaffet är jag bara AVUNDSJUK. Dagens resa för egen del gick till skåne (t o r) med en föreläsning mitt i (som jag höll själv). Blomstrande björkar och gröna gräsmattor är inga trevliga minnen när man själv just kommit hem till 2 deci snö...

2009-04-21 @ 20:02:16
Postat av: Anonym

Här är det snöfritt, även om morgonen bjöd på snöfall... Men det var inget som låg kvar i alla fall... :)

2009-04-22 @ 04:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0