Första veckan avklarad

Första kursveckan klar, nu bara två kvar!
Långa dagar med mycket labbande.

I kväll fick jag nöjet att prova på Texas Steakhouse. Givetvis åt jag en rejäl stek med "sweetpotatoes" till... Gott värre... Däremot tackade jag nej när dom frågade om jag ville ha min sötpotatis fyllt med marshmallows...

För övrigt kan berättas att dagen varit varm och skön... 25 grader och sol. Dessutom kryddades dagen med ett larm för "severe weather", förutom att det blåst rätt kraftigt så vet jag inte vad som skulle kunna ha riskerat drabba oss... Kanske tornadovarning. :) Hur som helst fick vi stå och vänta i en anpassad korridor i tio minuter innan dom blåste faran över...

Sovmorgon i morgon.

Trevlig helg till alla glada!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

25 grader o sol, åh härligt! Det har varit några fina dagar här också! :) Har du funderat på att åka förbi Dream Centret? Ha det bra!

2009-04-25 @ 20:16:22
Postat av: David

Jag skulle väldigt gärna vilja, men nu är det tyvärr lite väl sent för att fixa biljetter och allt... :)

Jag ska försöka ha det så bra jag bara kan, men du får lova att ha det bra själv! :)

2009-04-26 @ 03:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0