Milwaukee

Framme i Milwaukee efter en härligt lång flygresa. Klockan är strax efter fem på eftermiddagen här och med sju timmars tidsskillnad så kanske det inte är så konstigt att jag känner mig lite småtrött.
Nio timmar tog flygresan från Arlanda till Chicago. Efter jag checkat in på ARN hann jag med att hälsa på en gammal kollega från QVS och Civastiden. Eftersom han har gått och blivit TV-stjärna (typ) borde jag nog ha bett om hans autograf...

Atlantflyget gick förhållandevis bra. Eftersom planet var långt ifrån fullbokat så fick jag två säten för mig själv, lyxigt värre...
Hann med att se Bolt, Madagaskar 2 och The Incredibles. Animerade mästerverk med djupa, poetiska budskap, typ. En snutt Anger Management, Quantum of Solace och slutet på I, robot slank också med av bara farten, men i ärlighetens namn så har jag svårt att ändå inte bli rastlös på långflygningar.

Efter nio timmar i luften följde tre timmars väntan på den sista lilla biten, 25 minuters flygtur från Chicago till Milwaukee. Kärran har inte en chans att komma ens i närheten av marschhöjd innan det är dags att dyka ner...

Lite bilder från dagens begivenheter.
Där ska jag bo nån natt... nån gång...

Jumbo Hostel på Arlanda. Pojken i mig har bestämt sig för att boka in sig nån natt där vid lämpligt tillfälle... Bara för att...



För de flesta av er är det här en bagagevagn... För mig är det minnen...



Måste höja blodsockret innan sista biten till Milwaukee. Tacka vet jag en Frisco på Max...

Balkongen från lägenheten i Waukesha

Inte det mest välkomnande vädret. 5 grader och regn. Det lovas bättre väder senare i veckan.
Lite grönt börjar man kunna se...

Men visst ser ni att det gröna börjar komma här också. :-)

Nu ska jag försöka hålla mig uppe ett par timmar till innan jag lägger mig. Kommer nog ändå att vakna tidigt i morgon bitti...

Kommentarer
Postat av: Peter

ohh se bra, skjutit nån gås än?

2009-04-20 @ 08:43:51
Postat av: David

Inte än... Men snart... :)

2009-04-20 @ 12:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0